今日去迪士尼啦!!
尋日興奮得濟,成1點幾先訓得著,
搞到今朝起身,都懞懞下,
之後換班衫返到學,
又俾盧仔串我,
好衰呀.....>,<""
排隊後,上左407室聽MS LAM講野,
今日係阿沾同另一位同樣姓楊的男學長帶我地,
分別稱為楊A同楊B!-0-"
上車,搭左1個鐘啦我諗就到了,
去到要做的第一件事係映相,
YO..!!


入到去,
我地一半4E同盧仔,王佩欣,
仲有一個4D就跟左一個叫FAI哥的領導,

佢都唔錯呀!!
之後講左4樣物理,
玩左飛越太空山
砌過山車,
氣壓飛船,
巴斯光年,
米奇幻想曲呢四個GAMES,
(眼鏡合照,我超樣衰!)
搞左三個鐘頭之後,
食LUNCH啦..!!
我叫左個炸雞籃,同檸檬茶,


成40蚊呀,貴到嘔,
好彩唔使我俾,
有資助...
食完LUNCH,自己一個去玩馳車天地,
等左都N咁耐自先到我,
但玩左一陣就無啦,
都麻麻地好玩啦..
之後等埋曾浩,余詠珊..佢地..kaka(奸笑中..)
同左佢地去玩咖啡杯,小小世界,
(去到小小世界,部手機無電呀,
映唔到相,超唔開心囉!)
小小世界個到超靚,遲D寶君上線,
問佢拎相..!!
跟住諗住玩泰山船,
點知超多人排隊,
所以放棄了,
之後又去玩飛翔太空山,
總共玩左4次囉...
痴線嫁..
之後同林霆峰,曾德然去睇史迪仔,
睇完之後,曾德然話仲有1分鐘就5點,
(咁我地5點就要係大門集合,
但係我地係明日世界到!!- -")
我地三個跑,
跑到大鐘到,仲有五分鐘先到5點囉,
我真係想打死曾德然呀!!
之後上車,好攰...
訓左覺!
打完日記了,
沖涼....
|