係呢3日裡面,
我地已經派晒所有卷,
今次好好彩,
所以卷都合格,
但係PHY,中文同英文都接近邊緣,
唉..真係得個好彩,
而且呢3科都死左好多人,
好驚呀>0<"
呢排唔知點解,
未到訓覺時間就已經想訓,
尋日仲勁,未睇完《冰天動地》就
已經訓到差D睇唔完,
睇完之後,一上床就訓著左,
超YEAH!!
今日中文補課,
莊SIR講死,
講到七情上面.
搞到成班都笑,
之後又講寫情書,
我話莊SIR有潛質做代寫情書的,
莊SIR話點只有潛質,
簡直係專業啦,
即笑死...
佢又用誇張法話自己收情書,
收到連個櫃都逼爆,
簡直0晒咀..
莊SIR講講下,
又爆左自己其實都收過一兩封情書,
超好笑...
又話幫班男仔開個情書系列班,
爛GAG到嘔電!
|