blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 27
累積人氣: 22022

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


充實的一日?! 分類: 未分類

今日係我上PHY最唔覺悶的一堂,
因為我終於諗通左好多物理,
波動學都已經明左好多,
我諗我會好快清晒啦!
(諗喳?即係唔係事實啦!)

到盧SIR堂,
最近唔知點解唔係咁想上
A-MATH同MATH堂,
之前就覺得上啦上啦,
超想上,
但而家就唔想上唔想上,
但我大概都知道,
我已經習慣左盧SIR堂,
但呢個習慣變得厭惡,
唉.....女人心情真難頂!

頭兩堂中文堂,
莊SIR俾我地睇「基改」蕃茄的報章,
紫色蕃茄,豬頭蕃茄,
難頂到想嘔泡,-0-"
之後到我地朗讀,
大家都驚驚,
我都驚,不過好彩未到我,
尾堂中文,
小組討論,講在校內節約用電的3個方法,
俾莊SIR鬧到我地死死下,
D思考範圍咁狹窄,
驚驚....
之後搞到過晒鐘,
霸住左音樂堂。

音樂堂,劉老師話要作班歌,
我想作伽利略,
俾mia否決左,
嗚嗚.....
之後講詩歌,
又同珊姐勁HIGH咁唱,
班男仔都超HIGH,
哈哈....
但係今日唔知點解唱唔到高音,
肯定係班男仔搞低晒個音,
我地唱到走晒時都唔肯走,
^^.....

放學打波,
同winnie跟阿冼打,
(後尾加埋黎家俊同陳家裕)
不過排球隊要練波,
我地要去班師弟師妹們個個地方打,
我俾佢地個波
唔知有意定無意咁
成日都打中我,
之後有個師弟俾阿冼D殺波打中,
我好心涼咁問佢有冇事,
當然係講笑咁問,
之後個師弟成日都想搵機會整我,
但佢被佢個班朋友出賣,
俾我連打幾球,
好笑!

之後同珊珊佢地練左一陣歌,
大家又要諗下轉歌,
唉....
之後大家散左,
我見到黎家俊同阿沾係操場打緊波,
我就諗住睇睇佢地打,
係樓梯見到MISS LAM,
落到去,MISS LAM原來都係想打波,
咁我就俾黎家俊叫左去打,
咁就打啦,
不過MISS LAM隻腳仲未好返,
佢唔跑得,唉....
MISS LAM一定要好好咁休養下隻腳,
咁之後又俾MS WONG叫左打全場,
緊張到爆...
打得超差呀,開波開左兩次都死左!
唉..........



« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com