17/11/2008
尋日早會,校長話上個星期三,
有個1A班的師弟因為腦癌離世,
當盧SIR係佢堂講返俾我地知,
佢去到醫院個陣,但入唔到門,
咁佢就打俾師弟的爸爸,
就聽到個師弟的爸爸話師弟已經離世,
但佢入到去之後的一陣,
佢見到個師弟吸左一啖氣,
盧SIR喊了,我都流下眼淚,
當盧SIR同師弟講完張慰問卡寫的說話之後,
師弟就真真正正離世了,
盧SIR講完之後,
佢叫我地俾2分鐘佢冷靜下,
跟住佢又笑哈哈咁同我地講書,
其實我想講,盧SIR唔好咁啦,
想唔開心就唔開心啦,
無人會怪你,
雖然人總有離世的一天,
但人無法估計的是離開的時間,
所以唔好抑壓自己的情緒,
見到練寶喊到收唔到,
我都好想喊多次,
盧SIR同1A班的感情,
令我深深感到離開的雖然係師弟,
但係傷心的是同佢相處過的人,
所以我想講,人係任何時候都可以自私,
唯一唔可以的就係自私咁放棄自己的生命!
18/11/2008
今日無乜好講...
|