今日唔知點解心情好down,
上堂個陣,就好想快d落堂,
特別係係盧sir堂,
唔知點解突然會有種想喊的感覺,
而且個心會突然好痛,
個腦又好似有把聲係到話我,
話我已經墮落,
你已經變得好髒了,
我好驚,我好想喊,
點算呀?
今日MS CHEUND同莊sir都唔係到,
所以MS CHEUNG班的可以自修,
而我地今日唔使補課,
大家都好開心,
之後放學,做功課,
真係好唔開心,
愈俾愈多功課,
BIO又好多都唔識做,
我真係唔知點,
所以今日放棄做BIO,
明日再做,
跟住我就同珊姐練歌賽的歌,
珊姐真係一個好謙的人,
雖然我不斷指珊姐錯咩錯咩,
但珊姐都無怨過一句,
^^...所以我都好中意珊姐,
咁我地係樓梯口個到練歌,
因為班房嘈,
先後俾MS孫同陳太話左一下,
嚇死我地- -"
之後練左都有一個鐘頭到啦,
我地就走了!
|