今朝返學見到黃老師,
佢話我聽佢今個星期要進修,
所以唔使咁早出門口,
我諗我聽日都會見到黃老師^^,
黃老師咁多年都無見,
仲係咁後生,
但係無以前咁瘦,
嗯嗯......
返到學校,見唔到妍妍,
咁去埋儲物櫃拎書佢都未返,
之後先知佢真係唔返,
嗚嗚.......
聖經堂,
一野就諗到星期四放學要測驗呀!
超唔開心,
聽書,聽耶穌聽上腦,
就黎中毒啦!!
英文堂,要test,
好衰呀!!
一個橫線可以令兩個詞彙變一個,
超唔抵呀!!garmmer都死了,
句子點做呀?!
MR LEE你有教嗎?!
唉...........
體育堂,考排球,
經過無數跳,抽手,殺,
阿媽!我得左啦!!
MS WONG都話我好啦!
而且經過今堂體育,
我知道一件事,
張SIR竟然係上個星期六結左婚啦,
班男仔又唔知點解唔使上,
張SIR唔係去渡蜜月去到唔肯返呀?!
LUNCH,winnie又嬲我,
我都好難去安慰佢,
我都好唔開心,
之後見到班師弟師妹們個波夾住左,
打鐘下,陳家濤諗住幫佢地,
點知愈幫愈忙,
搞到佢地個波仲「深入」,
俾人鬧喔!!- -""
a-math堂,今日差d以為自己跟唔到,
截線公式俾佢咁掉一掉,
我完全亂晒,
好彩趁空段時間re一re,
都算搞得清啦,
盧SIR你講得岩,
今課的確好難呀!
放學,好嬲咁做A-MATH,
本來以為無功課嘛,
做做下,蝦曾浩,
放左佢本書入女廁,
但MS LAM咁岩見到,
又好人咁幫佢拎返出黎,
我下次一定阻止MS LAM的好人行為。
我為左搞我個隻要風得風純音樂,
搞到我發火,個首歌的背景音超騎呢,
我真係唱唔落口,
我又想轉歌,
陳家裕又唔幫我,
我可以點做呀?!
仲有呀,
我唔想再用個軟霖霖的鍵盤啦,
我要個硬鍵盤呀!!
|