今日朝早MS LAM無啦啦話第一堂上PHY,
之後先知莊SIR無返,
咁我地上PHY個陣,
MS LAM就要用彈簧整脈衝,
kai濤整極都唔合格,
成班係走廊笑到超大聲,
之後第二堂,MS LAM話如果盧SIR無黎,
咁就可以繼續上PHY,
但係令成班失望,
盧SIR上左黎,
之後盧SIR又超奸咁笑,
係咁俾功課,
好衰呀!!!
再後英文堂,
MR LEE又俾兩份大功課,
喊死我啦!!
之後MR LEE播片,
我地睇個套《獅子•女巫•魔衣櫥》
但係我想睇卡斯柏王子多D囉。
到CHEM堂,
MS TAM都無返,
聽人講佢有成個星期無返,
搵左個唔知係邊個的陳SIR,
教書,可以教一課個陣,
講另一課的重點,
佢把聲又刺耳,
我嬲到唔聽書,
訓左陣,
(因為好憎學校唔俾我地自修,
係都要搵個唔識教的黎教。)
之後講到剩返15分鐘,
成幾個人都話要去洗手間,
咁我都去,去到廁所,
我同珊姐彤彤狂講個SIR教成點,
去完廁所都唔肯入課室,
之後見到kai濤同孫穎若係中一班房門前企係到,
唔入班課,原來個班房播緊歌舞青春,
真係,原來唔止我頂唔順,
之後個阿SIR仲要俾功課囉,
佢都無乜講過重點,
做咩呀?做個頭呀!
LUNCH TIME俾程SIR帶黎帶去,
完埋LUNCH TIME我地都未走得,
企係到都唔知做咩好!
到BIO堂,聽住蔡SIR個D會令人搭嗲同訓覺的聲,
簡直係折磨,同陳SIR比,
不相伯仲,
上完堂,我已經想死,
望住手冊寫滿功課,
簡直想死!!
放學之後,同珊姐練歌,
練到肚餓,之後落到去,玩左一陣就返屋企了!
|