D燒終於都退曬啦,有番D胃口食野,但開始有鼻水出現,我預料將會有一場咳嗽大爆發,不過我冇去睇醫生,我覺得睇醫生都冇乜用,醫生開埋D葯食左會好散,倒不如我等佢係裡面慢慢打勝呢場仗仲好啦,況且如果我去睇醫生,萬一醫生寫幾日假畀我咁就大煱,因為明明星期五放假麻,廢事畀人話我故意啦,事關我剛剛寫完果遍文章,你地唔知啦,佢唔信人架,華哥佢都唔信啦,今次算你好采,下次若然我有唔舒服,我一定唔會同你客氣。