今日正當我執緊文件果陣,阿太入黎同我講,佢叫我執好野去搵佢,話做少少野喎,我以為佢叫我打野,於是拿拿林執完文件之後就雞咁腳咁走去搵去啦,點知佢又攞番果本啡皮file,呢,果本叫我地揀放冬定中秋果本野呀!我心諗,又係果彈野,原來佢想我親手剔喎,因為果個剔係尋日強哥幫我剔既,佢話唔得,佢要我親手剔,仲要用原子筆(本來用鉛筆既),我差的想問佢︰咁洗唔洗打埋手指毛兼簽埋名呀?我真係頂佢唔順!我諗諗下,都係區Sir最好,每次大時大節一定會放我走,佢又會開口同大寫講放的文員走,大寫都會有好好既安排等,而家?冇呢支歌仔唱囉!LIU SIR都係冇鬼用,都唔幫我地爭取吓,反而話我地冇得唔留低,我而家諗諗下呢,都係要每個月幫佢地每月評一評分,點解淨係佢地可以寫我地年報?我夠可以寫番佢地啊!我要每個月按佢地既表現同印畀個分數佢地,就由今個月開始,標題我仲未諗好,到時再算,我會寫係"我的網誌度,請大家拭目以待!哩!
|