今日露以絲唔知做乜鬼,塊臉紅得好緊要,後來我就幫佢量下血壓啦,第一次度果陣上壓月一百三十幾度,少少高啦,第二次量就好左少少,127度,都算OK啦,佢話皮膚敏感喎,明明話佢已經紅左幾日架啦,今日就特別紅,我地都叫快d去睇醫生,下午LIU SIR 返黎,佢都問露以絲塊臉點解咁紅,LIU SIR 話你幾日都係咁啦喎,仲叫快些去睇醫生,我發現LIU SIR都幾關心人同埋留意人,先幾日我見到貴絲坐係佢對面﹐唔知係咪見年報呢,可能阿太畀左寫掛),我正好入去擺file,我無意中聽到阿LIU SIR話︰我見佢排好似沒精打采咁喎……我就開始覺得LIU SIR都係一個幾細心同埋留意人既人,佢好留意每一位同事,話唔定,佢日都係度偷睇緊我既日記添喎!尋日陳SIR放完假返黎,LIR SIR立刻向陳SIR寒暄問好一番,陳SIR問呀我放左假有乜特野呀,LIU SIR就話,冇,阿SIR冇左你梗係特別忙啦!"特別忙"!好句好句!不過如果阿太放完假問我有乜特別野,我諗我會答︰冇,知唔咪就係特別輕鬆囉!
|