| |

今日過得OK喇`
未派LS MOCK EXAM個時…
哈…
真係好好笑加`
本來有信心pass加`
就係因為MISS冇明個格式,
12分嘅題目得番2分,
哈…
到頭來D努力又係白費加{苦笑`
仲有一題睇錯野`
又係得2分,
不過冇得怪人喇`
自己睇錯呀ma`
但係我就唔明點解佢冇講明格式,
又要拘人D分囉`
好喇`
講宛不滿喇`
聽日個個REMOCK EXAM,
一定要攞高分,
唔係就跳樓死鬼左算喇`
好喇好喇`
無時無刻也在改變呢`
即使是下一秒鐘!!!!
向目標進發!!!
✖願你化成流星,給我希望和機會✖
|
|