快到考試喇` 雖然前陣子成績冇DD進步, 不過唔可以驕傲加>X< 要勤力溫書呀!!! 要將一切的事推掉` 比心機溫書>X< 有信心可以考好加>X< 今日最尾個堂, D"訓係到"黎左` =3=又有人比人收NDS、PSP同手機喇` 咁就冇左一堂MATHS喇.V. 今日係成個學年最後一次見呀SIR喇@-@ 有點不捨,可能是因為要告別初中了` 有點感觸而已… 呵!! 什麼說,也要在考試上考取好成績, 為未來作打算吧` ✖提起小提琴的弓,演奏出屬於自己的旋律✖