今日一朝早就去左銀座入$$, 之後又去左圖書館呆左1個鐘, 之後呀媽左打電話黎叫我番去食飯喇` 2點幾同呀媽去北江, 買手錶>//< 呵呵!! 係一隻音符logo嘅錶>X< OK靚加XD"" 好喇` 要去溫書喇`
∼我們共同的回憶,將編織成美麗的油畫∼