| |
聽日就考試喇`
不過心情如常`
聽日考試LS~
溫左加喇`
都OK熟喇!!!
聽日早D番去溫,
盡左力就得喇`
(聽講C班個MISS比埋exam題目佢地,唔fair囉對我地)
不過,
佢地MISS比個D題目,
我地MISS都叫左我地背哂`
SO冇物影響XP
打完BLOG就去溫中文喇`
頭先溫好左英文喇`
加上聽日MISS又幫我地補課`
SO溫DD就得喇`
嗯~
中文就好多野溫喇`
溫左詞解喇`
成語還好喇`
問答同修"詞"未OK喇`
唉~
中史同MATHS仲未掂過呀T^T
星期四要用一日去溫MATHS,
下個星期六就溫中史喇`
加油呀!!!!
GO~GO~LET'S go~
|
|