| |

今日考ENG呀>X<
本來以為會好難`
原來OK簡單的XP
不過冇信心,
可以攞合格呀T^T
驚驚呀!!!
嗯~
write OK喇`
都可以作到180words喇`
呵呵!!
應該合格瓜……
嗯`
聽日放假,
休息左一個下午,
雨黎左my home玩`
其實係睇漫畫XP
呵呵~
睇埋"爆丸"先出去`
去金星租漫畫喇`
又去左下面個間野買珍珠奶茶比呀妹.V.

等左好鬼奈囉`
不過無可否認D奶茶幾好飲=//=
唉~
商場整多左一條電梯上3樓-0-

hate.V.無喇喇整黎做咩呀??
上面係停車場黎加`
叫D人上去食廢氣呀??!!!
|
|