今日心情唔係好好… 唉~ 聽日又要考試喇` 考中文-0- 其實係冇咩好驚加!! 不過唔仲2做課文問答個part .V. 煩到死` 又要解用左D咩手法… 其實我話D作家作個時都冇諗用D咩手法喇=3= 點解後世嘅人可以從中理解左咁多野加-3- 佩服佩服… 嗯~ 睇先終於溫左課文問答喇` 不過驚到時緊張, 咩都唔記得XP 嗯~ 詞解背左,不過又係驚唔記得, SO,睇多次喇… 總之就有好多野都咩搞掂喇{汗` 而家開對選課冇咁大執著喇` 仲諗好D選tim` 都你要3Q雨炸, 佢提醒我一件事=)