| |

今日一日都係到落雨呀~
心有一種洗滌過的感覺~
嗯`
呢幾日都冇咩野好做`
睇左好多E-book,
發現近視加深左勁多{汗
又要配多一次眼鏡喇`
冇$$喇{喊
算喇`
年年都要換加喇`
嗯~
睇左雨比我個D E-Book,
有幾套幾好睇加`
而家開始有少少仲2睇言情小說喇`
嗯~
呀妹比左一個輕小說我睇`
好搞gag加`
一路睇一路笑,
都好好睇加`
雖然冇咩愛情成分,
不過都好好睇加`
琴日睇左《談情說案》,
個End OK喇`
唔算好爛,
不過有時林X個表情表達唔到個monment,
(講Fans不要介意)
SO都係睇完就算個~0~
|
|