今日未TSA MATHS同ENG, OK喇~ 好快就做完喇` 有咩好特別~~~ 嗯~ 放左學去左唱K喔!!! 呵呵~ 同SinYi、彬、Lam、媛&東>//< Neway 冇物新咩呀-0- 反而我地唱番D 60年代D歌` 又唱兒歌喇` 我唱左超人同美少女戰士呀>口<b 哈` 好鬼好唱XD 嗯~ 聽日就要未埋個ENG 口試喇~ 快D考完最好喇` 嗯~ 考完就番去練歌-0- 2點幾先番去=0= 等成5個鍾…