
今日唔洗番學呀!!!
悶~
訓到10點先起
PS比呀爸嘈醒的.V.
其實個時到醒左睇緊E-book加喇`
不過仲想涼陣冷氣,
SO…XP
呵呵!!
之後ramona黎左呀!!
睇左《AVATAR》=]
買左成2個幾月先睇-0-
呵!!
因為前面個D有D悶加=0="
嗯~
仲玩左"耡大D"tim=]
之後又上左youtube睇F.cuz=///=
好可愛呀!!!
不過都唔夠小方同Alice Nine可愛>//////<
呵~
原來Alice Nine係日本好紅加>//////<
到係琴日ramona講比我知…
不過之前我都估過加`
不過唔肯定炸!!!
信我呀!!
|