| |

今日番去考TSA-0-
唔想囉~
聽日又要考MATHS同ENG TSA{汗`
MATHS都話好D呀!!!
ENG就…
唔好提喇`
今日放左學同雨&欣去左金星,
比XXX見到-0-
Q:走入黎問我地考完試味....
-考完喇`
Q:之後又問聽日未咩....
-TSA(冇得溫,問你死味)
Q;咁做咩仲唔番屋企......
-得,好快(你想我地走炸ma.V.)
唉~
冇哂心情睇漫畫喇`
就冇睇喇`
聽日夜左學去唱K,
星期五就番去考ENG口試-0-
唔想去考呀!!
考完要番去練合唱團-0-
唉~
命苦的一天~
|
|