唉~~ 星期六、日真係好無聊呀.V. 日日訓到11點先起身-0- 起身就係睇E-book..... 最近又變番以前個個書蟲喇~3~ 嗯~ 睇緊個本E-book係輕小說, 幾好睇加=///= 叫《吾命騎士》, 好搞gag,有D似我XD 不過呀!! 宜家佢講男主角失左憶呀>X< 本人大分喜歡看男、女主角失憶的情節, 不過話雖如此, 但係個本書中, 我最唔仲2就係呢個情節.V. 我要投訴個作者呀!!! T口T搞到我食唔安.... 坐唔樂....