今日宦要番去練歌..... 梗係食左個個先去喇XP 嗯~ 我發現我好驚揾住支咪.... 唔知點解, 可能驚太大聲=P 爆得太差.... 希望聽日又多一次搵咪機會, 唔係就唔知點出聲好=0= 出場個套3, 又要改下, 因為我係CHOIR又係SOLO, 要夾番件3{汗, 我唔想著CHOIR個件呀!! 好...... 好喇~ 聽日就要表演喇!!! 有D緊張又興奮XD 好想快D到聽日呀>X<b