| |

今日係7.23號,
呵呵!!
係佐助生日呢>///<
不過我冇咩特別慶祝{毆`
嗯`
今日睇哂《落翼天使四部曲》喇>X<
好好睇呀!!!
不過最尾有D唔夠喉....
好想睇落去會係點呀>X<
可惜已經完左喇~
講真!!
唔睇封面,你真係會覺得好好睇加,
不過睇左封面之後就會對本書大打折扣......
嗯!!
我諗欣會買嘅,
曾經聽過佢話會買喇`
不過佢鍾意個本要成60-70蚊左右{汗`
呵呵!!
睇下佢有冇「恆心」買喇=P
今日買左3本書,
分別係《我靠!被潛了!》、《三分球神射手 6》同《四百米的終點線》,
用左205蚊,
全數入呀爸嘅XP
呵!!!唔係好貴姐{毆
好喇好喇!!!
今個月用$$用到31號就唔用喇!!!
要儲$$咯!!

(個封面真係唔係好靚加,不過內容十分好睇)<-推

(買左3本書喔!!呵呵,好滿足了=//=)
|
|