Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『who』
✣『姜姜』
三行木僧 (a462807657)
大壞蛋;) (big_bad_egg)
✣『嘉欣』
✣『Kee950613』
✣『keyan』
✣『章魚』
✣『ching』
✣『Christy』
✣『傻貓』
✣『妍』
✣『Ki琪』
✣『燈神』
徐君` (shark_ccw)
✣『呀傻』
N/A (darlinglinG)
✣『詠欣』
123 (a931130)
✣『aH芒』

真的要開始嗎?
 

有幾日冇打blog喇`
因為冇咩可以打上黎喇`
嗯~
星期六係家長日....
睇成績加上宣佈分到咩GP >﹏<
嗯~~
我諗我班排名都係咁喇`
不過我竟然入到GP5呀>X<
我以為會有好多人入tim,
點知.....
我、雨、欣同婷到入到呀>口<b
不過肥婆就......
佢揀GP1......
嗯~~好驚佢唔再彩我呀......
唔知點解有呢種feeling`
好喇`唔講呢個.
今日早左起身,
睇左《流星洛克人》,
呢套野係我S.5個時已經睇哂,
不過個時睇冇SUB.
SO唔知佢講D咩,
嗯~
呢套野都好好睇加>X<
同以前D洛克人有D唔同`.....
嗯~佢係game改篇成,
我諗game都"應該"好玩XP
 
(男主角有好多種形態,不過要等打後10集先有)

(本人比較喜女主角XP正宗可愛派女生)

 
2010-07-12 06:14 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 581 | »