| |
有幾日冇打blog喇`
因為冇咩可以打上黎喇`
嗯~
星期六係家長日....
睇成績加上宣佈分到咩GP >﹏<
嗯~~
我諗我班排名都係咁喇`
不過我竟然入到GP5呀>X<
我以為會有好多人入tim,
點知.....
我、雨、欣同婷到入到呀>口<b
不過肥婆就......
佢揀GP1......
嗯~~好驚佢唔再彩我呀......
唔知點解有呢種feeling`
好喇`唔講呢個.
今日早左起身,
睇左《流星洛克人》,
呢套野係我S.5個時已經睇哂,
不過個時睇冇SUB.
SO唔知佢講D咩,
嗯~
呢套野都好好睇加>X<
同以前D洛克人有D唔同`.....
嗯~佢係game改篇成,
我諗game都"應該"好玩XP
(男主角有好多種形態,不過要等打後10集先有)

(本人比較喜女主角XP正宗可愛派女生)
|
|