| |
今日一朝早都係係home到睇E-book....
呀媽放大假呀>X<
不過佢有佢放,
我有我放XP
[某:好不考]
嗯~
2點幾左右,
睇緊E-book個時,
雨打左電話比我....話好悶{汗
係人都悶唄~3~
SO,就臨時決定左去欣home喇^^
呵呵!!掛名係做MATHS,
其實係去玩"大富翁"{毆,
哈哈!!!今日次係第二有$$個個呀!!!
第一味係婷囉!!
嗯~
最少$$係邊個就唔好提喇=]
快樂不知時日過,
玩到6點幾......欣媽番先知到要收野喇XP
其實都做左幾題MATHS加XP
都係有做過呀........
呃!!聽日可能又要出去lu~

(HK版大富翁=]嗯...由於冇帶旗子,SO搵左D唔知咩代替{毆)

(呢堆野係$$黎加,換言之呢到係"銀行"){吐血
|
|