唉~ 今日又係郁悶嘅一日呀~ 一早就落雨, 停左陣又開始落番…… 雖然我仲2落雨嘅天氣, 不過都唔洗落成咁加ma!!! 嗯~ 今日我終於KO左個套書喇=2= 好滿足呀!!! 之後上網又睇到, 有人拍買《神國少女》, 35蚊炸>X< SMS左佢,OK左喇~ 不過傾傾下就傾到離左題… 呵呵!!! 嗯~ 睇黎聽日要陪呀妹出去交收喇~