如題!! 聽日就係動漫節開幕喇>X< 好聽快D到我去個日呀!!! 星期六,好快到姐~ 嗯! 今曰2點左右去左TSW西鐵站交收, 睇到本書係囧左!!! 爛到佢呀!!! 咁都可以搵出黎比人買, 唉~算喇~當買個教訓v口v 嗯~ 之後我同雨睇7-11都睇左中左本書, 到幾好加~ 唔係小說,係一D影畫集!! 入面D相幾靚加>口<b 60蚊都OK喇~ 仲煩緊買唔買《落翼天使四部曲》...... 嗯~ 算喇~遲D先算喇~ 過左動漫節先講喇~