Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『敏』
✣『Rainbow』
✣『素M』
小瞳 (fionax)
✣『妍』
123 (a931130)
L0k (carlolok)
Cheuk Ho (ho390113)
✣『賢』
✣『曉婷』
三行木僧 (a462807657)
✣『占』
✣『keyan』
✣『aR`Po』
✣『aH芒』
✣『浩仔』
✣『LinG』
✣『ching』
✣『maka』
✣『小珊』

~今日做一做回顧~
 

講番星期六.31號個日,
呵呵!!
我地去左今年嘅動漫節喔XD
嗯~
同上年一樣喇~
5:30 AM搭車去,
6:30 AM就到左會場喇~
真快呀~
加上有少少風波喇~
不過都解決左喇=)
嗯~
買左reborn嘅手版模型>//<
120蚊加埋個透明盒,
好低呀!!!!
之後又買左D野喇~
就番home喇`
++++++++++++++++++++++++++
今日要番學校補課喇`
加上本野味做好,
SO佢地就上左黎My home做喇`
做到咁上下,
就玩下"大富翁"喇~
算喇~唔好提結果喇T^T(慘無人道)
lunch就叫左M記番黎食~
食到咁上下要番學lu~
........岩岩到左,冇遲冇早,
不過D人就好早到囉....
唔緊要,都係番左呀=P
嗯~
5點放左學就去左商務,部欣去買書~
之後我地(GKT)就去左買珍珠奶茶~
咁就一日喇~

 
2010-08-02 06:37 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 581 | »