| |
講番星期六.31號個日,
呵呵!!
我地去左今年嘅動漫節喔XD
嗯~
同上年一樣喇~
5:30 AM搭車去,
6:30 AM就到左會場喇~
真快呀~
加上有少少風波喇~
不過都解決左喇=)
嗯~
買左reborn嘅手版模型>//<
120蚊加埋個透明盒,
好低呀!!!!
之後又買左D野喇~
就番home喇`
++++++++++++++++++++++++++
今日要番學校補課喇`
加上本野味做好,
SO佢地就上左黎My home做喇`
做到咁上下,
就玩下"大富翁"喇~
算喇~唔好提結果喇T^T(慘無人道)
lunch就叫左M記番黎食~
食到咁上下要番學lu~
........岩岩到左,冇遲冇早,
不過D人就好早到囉....
唔緊要,都係番左呀=P
嗯~
5點放左學就去左商務,部欣去買書~
之後我地(GKT)就去左買珍珠奶茶~
咁就一日喇~
|
|