Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『魚』
✣『儀』
✣『Carrie』
L0k (carlolok)
✣『肥肥恩』
✣『素M』
123 (a931130)
✣『CF欣』
✣『章魚』
✣『sherry4062』
✣『aR`Po』
✣『keyan』
✣『唔知邊個』
✣『Rainbow』
✣『妹子』
✣『詠欣』
✣『漫畫怡』
✣『Kee950613』
✣『呀彬』
✣『aH芒』

3號風球---冇feeling
 


今日又係四個人活動呀!!
今日第1個目標係買左書先,
嗯~
去左商務買書喇`
排左N奈.....
1點終於我地倆個都買哂喇`
不過有D冇貨喎....
我就訂喇,欣就冇訂到=)
之後就去左欣home做MATHS喇`
都做左兩頁加>口<"
呵呵!!
我比在場人士做多左好多加=田=!!
嗯~
3點左右就出左去陪佢地去交收喇~
哇!!講都冇人信呀!!!
個條友仔約左我地0400,
佢竟然話0430囉!!
好等~
等得奈就去左食M記,
佢就打電話黎,話佢到左囉!!
冇錯!!佢係到左呀!!
不過唔係TSW囉!!
又等.....等左個半鐘喇~
佢好心就睇清楚邊個時間係得先約人喇.V.
要人等佢
!!等到佢到左喇,態度勁差.....
一句SORRY都冇,
我地比完$$,
佢就走囉~
下次比我見到佢,看著走吧!!

 
2010-07-21 07:36 PM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 581 | »