| |

今日一朝番左學,
同雨&LAM話番去搵呀SIR教數-0-
點解呀SIR未番....
白行一趟~~
之後就去左P行左一個圈~
買左D野飲喇~
呵呵=]
屈左LAMLAM請飲野XP
(某:妳地好衰呀.V.)
咁就番左home喇~
嗯~
本來以為唔洗落街喇~
點知SINYI係2點打比我,
叫我番學吹笛.....
算喇~
番左吹手多過吹笛XP
嗯~
吹(水)笛吹到3點左右出左去食野~
係SINYI同DEBBIE要食~
SO陪佢地喇~
(某:妳唔想吹炸)
(神:You! go away.V.)
吹到4點就番home喇~
(Music room~大家好努力吹緊呀XP)

(係吉吉見到輝輝呀!!!)
|
|