| |
今日係一日愉快嘅一日~
一朝早去左欣(D)屋企,
幫佢襯衫 =P
其實到襯得OK加喇`
不過就係差D野咁`
咁我地(K、G、T)就陪佢去元朗買衫衫喇>//<
嗯~
行左一陣...食埋野都搵唔岩,
咁就去左影貼紙相喇`
嗯~
今次係婷(T)第一次影喔!!
佢嘅第一次就比左我地喇{笑
嗯~
不過切割得唔好`
好細張....D色都唔係好岩心水...
算喇=)
嗯~
番TSW前,
欣(D)買到一件嬲喇
跟住就去左新北江喇~
我就買左一件衫喇`
欣(D)同雨(K)就買左條裙,
各得其所=)
嗯!?星期三就去欣(D)屋企做MATHS喇~
呀~~聽日唔出門咯~



(呵!!睇下我隻眼幾大{毆,咳....以上就係我地整緊D相嘅時候喇)

(整左出黎太係張喇.....)

(一個[迷人]的身影...)
|
|