| |
今日係我birthday呀>X<
不過都係好平凡咁過去左~~
10左右就出左去唱K喇XP
每年都係咁過喇~
冇咩特別,
特別在今年LAM LAM都係到=]
嗯~
今日唱完K行左陣三聯喇`
雨買左佢想買個本書,
LAM就買左ENG GAMMAR黎做~
嗯~
我諗我都係時候要認真讀書lu~
之後又係元朗街行左幾間CD鋪,
因為我想買個套電影>X<
有一間搵到呀,不過99${汗
SO番TSW買喇~
同樣係DVD,D價錢差咁多......
嗯~
我地行左北江喇~
LAMLAM請飲野XD
next,我地又去左銀座XP
當然係陪我買DVD喇>X<
辛苦哂你地>X<
嗯~
玩到咁上下就番home喇`
今日係我16年黎最平淡卻最開心嘅生日>X<
(原本基仔首"時代"上左喇=0=)
(坐到好飛仔feel{汗)

(哈!!我買左喇>X<thank you你地陪我顛呀>X<)


(好怪加,係我頭頂嘅雲係黑色加!!不過遠D就係藍天白雲.V.)
|
|