今日同上個星期一樣~ 要番去練歌~0~ 不過, 番去練歌前, 我同呀彬買"清音丸", OK喇~ 好過冇=///= 因為食左把聲真係清左唔少>X< 好易上到高音位, 唔係打太多.... 好喇~ 最後祝Alice Nine--Shou, Happy Birthday=//=