(琴日一朝早影的) 今日係3B班房最後一日, 嗯~ 如果話冇咩唔捨得, 一定係騙係的喇~ 不過今日都OK自由下喇` MATHS係到玩電話XP ENG係到玩"耡大D"XDD 嗯~ 好可惜我輸左喇~ 比左個位青蛙~ 佢就一路WIN落去-3- (黎人!!拖佢出去打) 嗯~ 柏諭今日冇番學呀{一定炸病.V. 冇得玩lu~ MATHS堂偷影左好多個人呀!! post D上黎~ 由呢張講起~ 一睇就知,邊個係到扮cool喇.V. 嗯~獨男s係到竹棋!!(行一隻諗勁奈-0-) 嗯~吒張唔多說明!!(心照吧)