| |

今日番學對卷呀~
中、英、BIO同中史都合格,
分數可以過得去喇~
不過都高分唔過雨佢地喇`
因為…
嗯~
今日喊左呀!!
想知點解我會喊呀?
其實本來可以忍到加`
不過睇到D雨係咁落就....忍唔住喇.....
因MISS葉話比我唱獨唱個首歌,
比肥肥恩搶左T^T
個時我味唔理三七廿一就拉住青蛙係到喊....
之後呀東過黎安慰我^^
心情好左好多喇~
跟住MISS劉都過黎安慰我=]
好很多了呢!
之後呀彬落左去搵MISS葉,
原來係一場誤會-0-
嗯~
雖然係誤會,
不過都好感謝安慰過我嘅同學、MISS{鞠躬
真係好多謝你地嘅支持=]
我會努力唱好佢,
感謝大家對我的支持!!!
☀旋律代我唱出我的感謝☂
|
|