今日考MATHS, 原先以為可以pass加>X< 點知, 第一題就唔識做` 但係差唔多夠鐘個時諗到加>X< But time is up!!! 咁就冇左4分喇T^T 下個星期一考ENG listening同中史-0- 3A-C先要考中史… 姐係打後個D班就番去1個都唔夠就say Good Bye喇.V. 可憐我地又要溫書喇T^T 今日冇相睇呀!! 因為比呀妹整壞左個讀卡器-0- 要買番個先得喇>X< 又要哂$$喇` Hate!!~~~