| |

今日有BIO TEST喇`
SO,PE冇物點上過,
係更衣室到溫書{汗`
之後BIO TEST就OK喇`
個LS EXAM聽日先派-3-
星期四先重mock exam`
=3=好想知道幾多分呀>X<
我諗我應該合格的喇`
.V.講起test,
今日個份MATHS TEST,
唔滿意囉>X<
要考好D先得{嚎叫!!!
嗯~
睇完個書e-book,
個心仲係story入面呀!!
走唔番出黎T口T……
心仲係好痛,
因為諗到個story`
精神仲好down`
呀~~~
死得喇~~~
✖願你成為我的守護天使✖
|
|