| |

今日1:30,
肥婆係我落下到等我XP
我今次快過佢喇>X<
嗯~
之後去左OK買YES!!`
2點就番去開聲喇`
2:30點就彩排喇~
4點就放飯~
5點番到304室睇野~
等開始喇~
一開始我係長笛加>X<!!
之後再去合唱團喇-//-
好似好充實,
不好累喇~
係304 room到聽歌~
睇YES!!吹下水咁喇~
唉~
聽日要溫ENG同BIO`
個死人野琴日先同我地講有個GRAMMER TEST .V.
C班個呀SIR大早就同佢地講左喇~
之後一句:唔記得左.V.
星期1-3都有TEST喇~
星期一就係ENG GRAMMER TESH喇~
星期二就BIO EXAM~
星期三RELS MOCK EXAM{汗`
有好多好多野要做呀>X<
Help~~~~
|
|