今日10點幾先起身-0- 因為前個晚有D訓-A- 剪左頭髮綁起勁似徐玉珠.V. hate!!! SO,我將D頭髮拉埋左一邊, 變做斜陰喇` 不過塊面包左= = 唔仲2呀>X< 唔要包包面呀T^T 減肥呀!! 一定要` 考完試就每朝早跑步!!!! 誓唔要包包面!!!!! 今日溫左DD中史喇` 冇心情溫~~ SO成日係到睇日劇=///= 山下智久同龜理和也好型呀>口<!!!! PS兩套唔同嘅野黎加` 今晚又要溫DD中史先得喇` 唔係聽日對住份卷喊就唔好喇`