今日考ENG listening & 中史, 還可以吧~ 呵呵!!! 考哂D主科lu~技聽日放一日假>//< 星期二同四就未TSA, 唔洗溫lu~ 星期五就考ENG 口試=///= OK喇~ 嗯~ 今日雨黎左玩呀^//^ 呵呵!!! 話睇J2嘅, 不過下午J2冇野睇-0- SO… 不了了知喇~ 呵~ 好開心呀` 聽日唔洗番學=///= 今日影D相呀!!! post上黎` them is SKY!!!