今日成日係到E-book, 終於睇完個套系列喇^.^ 有六本, 用左唔知幾奈KO'S -0- 一開始好怏就KO左一本加喇` 但係最近多野做ma >3< 嗯~ 呢幾日都係到聽Everyday!! 唉~ D詞唔係好難背, 不過到係MISS面前就唔記哂..... 個重點係男唔唱我唔記得歌詞=0= MISS話我唔夠大聲, 不過我大聲又要顧D音準.... 最近把聲好高音{汗 係home又唔會咁..... 要注意下先得!!! 我一定會練好加(火3火)!!