| |

暑假都過左一個星期喇`
我對暑假一詞已經冇feel喇~
本來一個假期冇野做,
頂多叫做悶,
唔會被叫做痛苦吧~
不過,
又諗下自己有D野要做,
但係有D人又唔洗,
加上個D野又要交番學校!!!!
咁你會有D咩感到呢?
本來只有一個字嘅暑假,
變成一個詞......
唉~~~
點解要做個本野呀T^T
做數本來已經想死,
加上又要用ENG!!!!!
我就....就....死上加死囉`
本來可以用一個假期呢睇哂D E-book,
但又要擔心個本死人野.....
哇!!!!
就黎顛喇我>X<
個本野我連一個CH.都咩做完,
就開始眼訓喇=P
咁叫我點做呀????
|
|