今日終於考完試喇>X< 心情好愉快呀~ 哈~ 今日考口試, 哇!!可以同呀彬一team呀!!! 3年黎第一次>口<b 因為之前一定要唔同班-0- 不過, 今日考個陣冇咩壓力可言吧~ 還好的喇` 不過分數就唔知喇… 我就知道我MATHS MC肥左姐, 不過正常呀!! 我3年來MC都唔合格加` 除左F.2個時喇~ 好采唔係長卷炸>X< 嗯~ 今日番到home見到一件令人震奮嘅事=///= Alice Nine新CD封面出左喇!!! 好型呀{暈倒~~