今日好無聊呀~ 冇野做` 唯有睇漫畫喇` 睇番N年前買落嘅漫畫~ 都係咁好睇>//< 呵~ 又係一種心痛嘅感覺=///= 不過第一次睇個時會喊加` 不過番睇就冇左個種想喊嘅feel喇~ 睇咩漫畫?? 味就係《吸血鬼達人》囉>//< 不過停載左喇` 差唔多有半年冇載喇T^T 一開始又話停一期, 點知停左半年囉.V. 都差唔多END喇~ 仲唔快作埋佢{火!!! 不過, 都冇睇咁奈喇` 個種"追"心靈都冇左一半喇` 都係順其自然喇~