今日對左MATHS呀~ 唔開心呀>3< 第一次比呀彬高分過呀.V. 唔可以咁加>X< 點可以咁加!!!! 不過never mind, 我LS高分過呀彬^//^ 第一次呀!! 每人一次公平番喇!! 嗯~ 今日同左呀彬落去練歌-0- OK喇~ 放學再去-0- 練到1:30左右,放左我地走` 不過我2:00要番黎練合唱團{汗 個隻舞睇極都唔識T^T 死得喇~ 仲要係人地面前跳=3= 呀~~~~~ 聽日仲要繼續呀!!