今日又係要番學練歌呀!! 2點番XP 今日多左個SOLO黎練呀!! 唱you are the music in me個個, 仲學埋隻舞喇!! DOOG BOY!! 不過個個死人野唔黎練, 冇D責任心.V. 下次唔提佢幾時練歌!!! 嗯!! 今日進步左呀!! 唱得比之前大聲左^0^ 呵呵!! 呀妹到係咁講呀=///= 要繼續加油呀!!! 今日又影左D影in music room, 休息個時=] 教緊SOLO跳個隻舞XD