今日本來想做宅女加~3~ 不過又太悶喇~ 成日係到睇E-book, 條腰都痛喇>3< 加上我又想去入$$, SO就叩左雨同婷陪我喇~ 呵呵!! 入完$$就去左新北江食糖水XP 呵` 食番上次我地四個食個個~ 嗯~ 今日次冇左上一次嘅「激戰」, 平淡的食完~ 就逛左一陣… 買左D YES卡喇~ 宜家買個D都係為左個景靚or po士靚就買~ 唔會好瘋狂的喇~ 嗯~post一張我係動漫節買嘅野, 係最滿意之品>//<