平凡的一日, 今日陪左呀媽出去食luch~ 食食下我同呀媽講, 我下年生日要去日本.... 呵~ 呀媽冇罵呀!! 仲問我係未自己去?! .....算喇~咁就冇去喇~ 之後呀妹叫我跟團去{汗 咁我味睇唔到Alice Nine個演唱會囉.V. 唔制!!! 講講下, 呀媽話不如等佢得閒個時陪我去.... 對喇~ 比D野你地睇! 好得意加~
hello kitty通粉呀>X<真係有kitty個樣加!!!