嗯~ 琴日同今日睇左兩本書~ 分別係《銀幣賜的婚禮》同《小甜甜的糖果城堡》, 嗯~ 前者一開始有少少悶喇~ 不過最後都OK加~ END就有少少爛吧~ 後者就一開始到ENF都好好睇~ 本書買左1年多先睇, 好彩係17歲前左呢本書姐>X< 唔係就冇哂個種feel加喇>///< 呵呵!!! 今日放左五本書呀!!! 五本書90蚊喔$^$ 呵呵!!! 我XX拜金女又出現喇XP 聽日1點去西鐵部交收, 1:30去接佢地黎屋企玩, 嗯~真係一日美好的一日呀~~~ 祝琴日整天順利^^