琴日,Alice Nine出左新CD喇~ 可惜係HK好難到呀>X< 就算搵到, 都好貴呀T^T 我你一個平平凡凡嘅中學, 邊到得黎咁多$$去買CD呀~~~ 唉~ 難得我又仲2哂佢地CD入面D歌~ 呃…封面就有3個喇` 入面收錄嘅野麵唔同…… 會有有D比人呃錢嘅feel~ 嗯~ 我比較仲2佢地第二首主打歌, 可能第一首主打歌聽左成個月, 冇新鮮感瓜~ 呵呵!!! 今次有1首係抒情歌黎加~ 嗯~ 抒情到我想訓覺XP 好喇~ 離開學日子又邁向一日喇~